ASEER AHSAN


Aku tersedar 
Ada hal-hal yang memang tidak bisa kupaksakan
Terlebih jika takdir Allah tidak merestukan
Aku belajar banyak hal dari kehilangan
Apa yang ku gengam
Memanglah hanya sebuah titipan
Dan bila pun
Allah boleh mengambil Kembali

Aku mencintaimu... memang
Namun jika bersatu bukanlah takdir kita
Aku tidak ingin memaksa
Lalu aku melepaskanmu
Pergilah kembali mencari
Kerana rumah tulang rusukmu
Bukanlah aku yang ada disini.

Aku redha dengan melepaskanmu
Semoga kau dan aku akan segera
Menemukan seseorang yang memang 
Sudah ditakdirkan oleh tuhan

Terima kasih atas banyak hal yang telah kau kongsikan.

Semoga kau bahagia, dalam bahagia-bahagia yang disempurnakan Allah.

p/s : kau bisa membenci diriku, sedikit pun aku takkan menyalahkan dirimu...kerna segalanya punca dariku. teman 812(05062016)



Comments

Popular Posts